!!!

Iskoristite
proljetne 
praznike
za ponavljanje 
barem
jednog predmeta.

Pripreme počinju
28.3.2024.

Više...

Pripreme za državnu maturu i prijemne ispite

Strojarska 24, Zagreb
Tel.: 01 6672 404
Ulaz
x
3 OSNOVNA PREDUVJETA za kvalitetne pripreme 

3 OSNOVNA PREDUVJETA ZA KVALITETNE PRIPEME SU:

  1. dovoljno velik broj sati nastave,
  2. homogene grupe,
  3. kvalitetni profesori.

 

VELIČINA SATNICE. Ne postoji način da cijelu Bibliju pročitate za 2 sata. Tako je i s pripremom bilo kojeg predmeta za DM. Želite li postepeno ponoviti cijelo gradivo, za svaki predmet postoji minimalan broj sati u kojem se to može kvalitetno izvesti.
Naša je satnica precizno isplanirana te u praksi provjerena od velikog broja profesora. Manji broj sati od onog koji smo predvidjeli nedovoljan je za kvalitetno i cjelovito ponavljanje gradiva koje se ispituje na maturi. To pogotovo vrijedi za višu razinu matematike koju je, na navedeni način, nemoguće ponoviti za manje od 60 sati.

Naše pripreme za bilo koji predmet osmišljene su tako da se sustavno i postepeno ponavlja cijelo gradivo koje se pojavljuje na maturi.

Kako smo kreirali satnicu, možete pogledati ovdje.

Na temelju objavljenih kataloga i dosadašnjih matura te dugogodišnjeg iskustva u nastavi, precizno smo izračunali broj školskih sati potreban za ponavljanje pojedinog predmeta (svugdje na stranicama je 1 sat = 1 školski sat). Programe i satnice redovito korigiramo prateći promjene na maturi.

Za gotovo sve predmete imamo dvije satnice.  Bez obzira na odabranu satnicu, prolazi se cijelo gradivo (nema preskakanja tema!). Veća satnica osigurava sporiji tempo te manje rada kod kuće. 

Naše pripreme imaju veliki broj sati po predmetu o čemu morate voditi računa kad uspoređujete cijene. Dovoljan broj sati omogućit će da se gradivo izlaže od jednostavnijeg prema složenijem, s postepenim uvođenjem svih pojmova, što će svim polaznicima omogućiti jednako praćenje nastave.

 

To nas dovodi do sljedećeg preduvjeta.

HOMOGENE GRUPE.  Većina ljudi je u svom životu imala prilike biti na predavanju ili tečaju kojem su prisustvovale osobe znatno različitog predznanja. Predavač se tada prilagodio brojnijoj skupini. Ako su to bili napredniji polaznici, tada su osobe slabijeg predznanja prestale pratiti predavanje i potpuno izgubljeno dočekale kraj nastave. Ako je brojnija bila skupina slabog predznanja, tada je naprednijima bilo dosadno. Oni su remetili rad međusobnim pričanjem ili postavljanjem pitanja koja se zbog svoje složenosti nisu uklapala u trenutnu nastavu. Želite li da cijela grupa napreduje, ona mora imati približno isto predznanje. Više...

Za svakog polaznika imamo grupu sa satnicom koja odgovara:

  • A ili B razini predmeta koji je izabrao;
  • predznanju i školi polaznika.

Profesorima ovo omogućuje da način, brzinu i dubinu rada prilagode grupi u kojoj nitko ne odskače.

Kod nas ne postoje univerzalne pripreme jer ni svi polaznici nisu jednaki!

Zahvaljujući velikom broju polaznika koje imamo, danas jedini u Hrvatskoj možemo zadovoljiti jedan od ključnih kriterija za uspješno praćenje nastave, a to je da u istoj grupi sjede polaznici istog predznanja i istih potreba.

 

KVALITETNI PROFESORI. Svaka grupa drugačije diše. Ima drugačije potrebe i ciljeve. Profesori moraju imati dovoljno iskustva u radu sa svim razinama predznanja polaznika. Zbog ciljanog ponavljanja moraju savršeno poznavati koje se gradivo pojavljuje na maturi, kako se vrijeme ne bi rasipalo na nepotrebno. I moraju imati talent za posao koji rade. Ono "nešto" zbog čega su bolji od drugih.

Svatko tko je išao na neki tečaj, poput onog u školi stranih jezika, zna da nema pravih rezultata bez vlastitog truda. Više uloženog truda donosi više znanja. Zadatak je profesora kvalitetno objasniti i motivirati te pametno odabranim zadacima usmjeravati individualni rad polaznika. Možda najvažniji uvjet za kvalitetno učenje jest razumijevanje sadržaja učenja i tu je uloga profesora ključna.

Zato mi u Trinomu ničemu u našem radu ne pridajemo toliku pozornost kao odabiru i edukaciji predavača jer o njima ovisi koliko će pripreme biti kvalitetne.

Obaveza je naših profesora kontinuirano praćenje promjena na maturi te dodatna edukacija. Primjerice, zbog posebne metodologije ispravljanja eseja iz hrvatskog jezika, naši profesori svake godine prolaze posebnu edukaciju koju drže za to najkompetentniji ljudi u državi. 

Više o našim profesorima pogledajte tu...

Od 1997. godine kroz tvrtku je prošlo preko 320 profesora među kojima su mnogi već radili negdje na pripremama ili su ih u njihovim školama preporučivali kao najbolje. No, stroge standarde koje smo postavili zadovoljilo je samo njih 110. Oni su naši vanjski suradnici, srednjoškolski profesori koji su u svojim školama na razne načine angažirani oko državne mature. Među njima ima autora udžbenika, doktora znanosti, profesora mentora i savjetnika...
Oni su majstori svog zanata.

Rad profesora redovito pratimo kroz anonimne ankete u kojima ih polaznici ocjenjuju ocjenama od 1 do 5. Nije tajna da je minimalna prosječna ocjena koju profesor smije dobiti u grupi barem 4,5. Treba uzeti u obzir da kroz tu ocjenu polaznici pokazuju koliko je predavač sposoban prenijeti svoje znanje, ali i kako komunicira s njima, kako izgleda, je li simpatičan...i, što je najvažnije, kroz tu ocjenu izražavaju svoje zadovoljstvo stečenim znanjem.

Upravo zbog svih ovih činjenica profesori koji rade u Trinomu u svojim sredinama imaju dodatni ugled. Dapače, stvar je prestiža i dodatna potvrda kvalitete za svakog profesora kojem se ukaže prilika raditi kod nas.

Mi smo kvalitetnim izborom profesora učinili svoje. Na polaznicima je priprema da i oni naprave svoje. Nije dovoljno samo doći na pripreme, jer ondje se ne pretače znanje iz glava profesora u glave polaznika. Mi damo ideje, pokažemo kako se nešto radi, objasnimo manje poznate detalje, osvježimo zaboravljene činjenice, damo smjernice kako učiti, ali mi ne možemo učiti umjesto polaznika. 

Nema lakog puta do uspjeha. On je proporcionalan uloženom trudu. Uz našu pomoć bit će manje teško!